Pokaż klientom,

jak pomagasz rozwiązywać
ich problemy

Animacja reklamowa – storytelling 
dla biur nieruchomości

Animacja reklamowa to krótki film animowany przedstawiający Ciebie i Twoje biuro nieruchomości. Możesz w nim opowiedzieć swoją​ historię i przedstawić wiele aspektów Twojej działalności.

Pokaż swoim klientom:

Jak starannie obsługujesz zainteresowanych

Co wyjątkowego
przygotowałeś dla klientów

Jak wygląda
Twój dzień pracy

Jakie usługi
dodatkowe świadczysz

Jak starannie
weryfikujesz nieruchomości

Ile osób
Tobie zaufało

Animacje reklamowe doskonale przyciągają uwagę
i zachęcą klientów do skorzystania z usług Twojego biura.

Animacja reklamowa pomoże wypromować Twoje biuro i zachęcić klientów do podjęcia współpracy będąc wykorzystaną w następujących miejscach:

Na stronie internetowej

W mediach video
(np. YouTube)

W mediach społecznościowych (np. Facebook)

W mapach
i przeglądarce Google 

W prezentacjach
biznesowych

Podczas
eventów targowych

Animacja reklamowa może przekazać wiele istotnych informacji
w interesujący i przyjemny dla Twoich klientów sposób.

Wybierz jeden z gotowych scenariuszy animacji reklamowych i daj się poznać z najlepszej strony.
Wybraną przez Ciebie animację spersonalizujemy pod Twoje biuro nieruchomości. 
Każda animacja zawiera podkład muzyczny oraz napisy. 

Scenariusz 1

ZARYS:
Klient planuje zakup domu. Wcześniej tego nie robił, obawia się, czy sobie poradzi. Poza tym jest zabiegany i ma niewiele wolnego czasu. Chciałby skorzystać z usług biura nieruchomości, które zbada jego potrzeby, właściwie mu doradzi i obsłuży go kompleksowo. Trafia na stronę internetową Twojego biura nieruchomości, gdzie na animacji reklamowej menedżer opowiada historię biura i wymienia jego sukcesy. Wskazuje, jak wygląda codzienna praca agenta oraz w jaki sposób klienci są obsługiwani. Zapewnia o pełnym bezpieczeństwie świadczonych usług oraz o ich kompleksowości. Przekazane informacje wzbudziły zainteresowanie klienta, który już wie, że Twoje biuro pomoże mu rozwiązać problemzwiązany z kupnem  nieruchomości. 

Scenariusz 2

ZARYS:
Dzień z życia agenta, który opowiada, jak wygląda jego praca. Z delikatnym humorem streszcza swoje codzienne obowiązki. Przegląda ogłoszenia, dzwoni do klientów, spotyka się z nimi. Bywają gorsze i lepsze dni. Wskazuje, że nie zawsze jego praca jest doceniana i satysfakcjonująca: czasem czeka na spotkanie, a klient się nie pojawia, innym razem pies właściciela szarpie go za nogawkę. Momentami jest miło i wesoło – po podpisaniu umowy z klientem agent otrzymuje MMS ze zdjęciem szczęśliwej rodziny, która wprowadziła się do nowego domu. Agent wraca do domu z poczuciem, że był to dobry dzień. Praca agenta bywa różna, każdy dzień to wyzwanie. Agent zwraca się bezpośrednio do odbiorcy animacji: „Największą satysfakcję odczuwam wtedy, gdy pomagam klientom znaleźć ich wymarzony kąt ”.

Scenariusz 3

ZARYS:
Pojawiają się scenki, na których widać szczęśliwych ludzi: rodzina biegająca/bawiąca się w ogrodzie, hotelarz stojący na plaży trzymający plany budowy, uśmiechnięta rodzina w domu na kanapie. Ich szczęście jest zasługą agenta nieruchomości – profesjonalisty, który pomaga spełniać marzenia. Cofamy się w czasie, aby zobaczyć, jak rozpoczyna się szczęście. Klient wchodzi do biura nieruchomości, agent zaprowadza go do swojego gabinetu. Po przeprowadzeniu testu potrzeb, dane klienta są wpisywane do systemu. Następnie agent pokazuje wybrane nieruchomości, a klient wyobraża siebie w scenkach zaprezentowanych po początku animacji reklamowej. Agent otoczył opieka klienta, spełnił jego marzenie. Na koniec agent zapewnia odbiorcę animacji „Znajdziemy Twoje miejsce na ziemi”.

Scenariusz 4

ZARYS:
Pewny siebie klient próbuje samodzielnie sprzedać dom. Klient jest geodetą i często pracuje w terenie. Następnego dnia po dodaniu ogłoszenia dzwoni mnóstwo telefonów, co zdecydowanie utrudnia mu pracę. Nie jest on w stanie zapamiętać, ani nawet zanotować wszystkich szczegółów rozmów. Jest sfrustrowany. Pojawia się pomysł, żeby jednak skorzystać z usług biura nieruchomości. Następuje krótka rozmowa telefoniczna, podczas której agent m.in. wymienia zalety biura, wskazuje na doświadczenie i liczbę zadowolonych klientów. Po podpisaniu umowy, geodeta wraca do pracy a agent odbiera telefony i prezentuje dom. Agent znalazł kupujących, klient jest zadowolony, gdyż jego problem został rozwiązany. Na koniec agent pyta odbiorcę animacji reklamowej:
 "W czym Tobie mogę pomóc?".

Zapytaj o szczegóły scenariusza